LÄR KÄNNA MIG BÄTTRE

Du heter:
Elsa Svensson

Smeknamn: 
Elsi


En låt som när du är ledsen sörjer till: 
Försöker att inte sitta och deppa/sörja till låtar.


En låt som alltid rycker upp dig och gör dig lycklig:
Moves like jagger.

Beroende av:
Min underbara familj, mina vänner, min mobiltelefon ( OHMAYGASH ) yeah, you name it.


Vad tror folk om dig?

En sprallig, jobbig, positiv och glad tjej . Eller de gör nog de flesta tror jag, vissa kanske tror att jag är europas största bitch.



Stämmer det? 
Att jag är sprallig, positiv , jobbig och glad stämmer in. De gör väl också att jag är en bitch till en viss del . Dock bara när jag är på dåligt humör.


Något som får dig att må riktigt bra?
Mina vänner och min familj.

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina fräknar, mitt hår .


Hur imponerar man på dig? 
Charmig och omtänkasam.

Brukar du skratta för dig själv?
Haha, ja. Hhaha.


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

Orkar inte kolla, men tror det står. " Är på Carlings, Julia släpade hit mig, hade inge val..... "


Var bor du?
I en gullig liten stad Norrtälje!


Trivs du där?
Ja gud ja!!!


Hur svarar du i mobilen?

Är de någon jag känner svarar jag alltid : Hej det är Elsa ! Annars : Hallå!

Vem ringde du senast?

Eftersom jag är pank på mobilen så vet jag ej.


Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
HAHAHAHAHA.


Antal timmar sömn inatt:
Typ, 8.


Sov du ensam?

Nej


Hur känner du dig nu?
Glad, över ingenting typ. Mår bara bra idag.


Vanligaste färg på dina kläder:

Svart, blått , grått , osv.


Vad tycker du om fötter?
Inge speciellt.


Vad saknar du i denna stund?

Ruben och Vilhelm.


Hade du en bra kväll igår?

GUD JA!


Favorit dryck på morgonen: 
Oboy! <3 <3 <3


När brukar du oftast gå och lägga dig?
På vardagar försöker jag komma i säng vid 10. På helgen typ. 1.


Brukar du komma i tid?

Jag försöker...


Är du blyg?
Verkligen inte!!! När man är med mig första gången är jag oftast jätte pratsam och ska skämta och ha mig, vara allmänt pinsam. Men äsch, skitsamma. Och jag är aldrig tyst btw. Pratar hela tiden.


Sysslar du med någon idrott?

Nej.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Jadå


Är du nöjd med ditt liv?

Skitnöjd!


Är du bortskämd?

Neeej, tror inte det.


Vad gör du i morgon?

Går upp klockan 6 ( SKITTIDIGT OHJAGM. ) , skolan, efter skolan ska jag fika med fina Emelie, sedan bara slappa.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Absolut


Du samlar på:
Minnen


Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Vilma eller Elin.


När grät du senast?
Jätte länge sedan faktiskt.


Vill du ha barn?
Ja!


Är du musikalisk?
Nej, inte alls. Men gillar att sjunga i dushen.


Vad dricker du helst när du är törstig:
Mjölk.


Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Japp.


Biter du på naglarna?
Usch nä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0